Zde si můžete přečíst odpovědí odborného lékaře na Vaše dotazy. Pokud Vás něco zajímá, napište nám svojí otázku a náš lékař Vám obratem odpoví. Pokud vyplníte svůj email, dostanete odpověď přímo také do Vaší emailové schránky.

Dobrý den, Chtěla bych se zeptat ohledně mého problému. Mám stálého sexuálního partnera, ale opět se mi po nějaké době( na tyto problémy trpím) tentokrat po pohlavnim styku objevila bolest a svědění a lehký bílý “drolivý” výtok( asi podrazdenim po styku, nevím). Začala jsem mazat canestenem a clotrimazolem a místo jiných zavadecich čípku jsem zvolila Vaše gynimun intim, protoze jsem jich zbylých 5 z minule léčby měla doma a tenkrát mi úspěšně pomohly. Menstruaci mám dostat ve čtvrtek, což znamená, že si stihnu vzít jen 3 tablety. Myslíte, ze je to problém? Popripade pokud po menstruaci problémy neustanou, mám se objednat na gyn. Prohlídku nebo si koupit ještě jedno baleni gynimun, jelikož jich mám jen 5 a to by znamenalo, že si ve středu vezmu 3. A pak by mi zbyly už jen dvě po menzesu. Dekuji moc za odpověď . Anna 26. ledna 2021

Podle Vašeho popisu máte poměrně velkou pravděpodobnost, že jste měla minule i teď BAKTERIÁLNÍ VAGINÓZU, tudíž by byla Vaše antimykotika na vyhození (tak to ale dělá většina žen, nebojte se, že jste v tom sama). S menses je vždycky ve vagině šance na bakteriální „zvrat“, a to jak v dobrém, tak špatném smyslu. Takže je možné, že nějaký 3.-5. den po menses se to „samo“ (možná jen částečně) spraví, anebo taky ne. Teď klidně doužívejte až do menses Gynimun intim, pokud by potíže přetrvávaly, můžete (nemusíte) si koupit menstruační tampóny Ellen. Pokud by i po ukončení menses byly potíže, můžete zase navázat Gynimunem intim. Chci Vás také upozornit na naši novinku – GYNIMUN RAPID, který funguje jako „první pomoc“ při nějakém dyskomfortu (výtok, pálení, svědění) a u něhož je úplně jedno, čím je dyskomfort způsoben (narozdíl od antimykotik, kde je šance správné diagnózy tak 20-30%).

Dobrý den, prosím o radu. Trpím na opakující se záněty močových cest, vždy přeléčena antibiotiky, nyní dlouhodobě Furolin – vše bylo v pořádku, ale dnes beru již třetí den preventivně Gynimun intim a cítím pálení v pochvě. Můžete mi prosím poradit, čím to může být? Předem děkuji za odpověď. 24. ledna 2021

To může být lecčím. K opakovaným zánětům močových cest (a opakovaným ATB léčbám) patří skoro na 100% bakteriální „nepořádek“ ve vagině. To bude nejspíš (jen tipuji) i Váš případ. Doporučuji Vám mrknout na www.blokurima.cz – to by (jako řešení pro Vaše opakované záněty) Vás mohlo/mělo zajímat. Kdybyste chtěla, ozvěte se do poradny na té stránce a můžeme podrobněji probrat.

Píšem ohľadom ešte toho co ste mi odpísali. Mne nedala doktorka vyvolávaciu injekciu iba tabletky clostilbegyt a duphaston. A je lepšie si kúpiť ovulačne testy alebo ako je to lepšie odsledovat. Keď som vlastne nikdy neriešila kedy mám ovulaciu. 23. ledna 2021

No nepotřebujete si kupovat nic, ale je dobré,  abyste věděla, že jeden menstruační cyklus posílá vajíčko jeden vaječník a druhý menstruační cyklus druhý vaječník. A jelikož jeden z vašich vaječníků už nemá komunikaci se světem, budete schopná otěhotnět jen každý druhý menstruační cyklus (vždy, když je na řadě vaječník se zachovanou komunikací).

Dobrý deň chcem sa spýtať ako by ste vy riešili keď sa nedarí rok otehotnieť po vysadení antikoncepcie. Prvé tehotenstvo som mala v roku 2018. V roku 2019 som septembri vysadila antikoncepciu a v apríli som začala mať problém zo svrbenim tak som si buď niečo kúpila v lekárni alebo mi dala doktora. Potom to ustúpili samé. Keď prešiel rok tak mi doktorka predpísala aby sa mi podarilo otehotnieť clostilbegyt a duphaston po prvom uzity som ostala hneď tehotná ale v 8tt nebolo nič na Sone vidieť a nakoniec to bolo mimomaternicove tehotenstvo v pravom vajíčkovode ktorý mi aj zobrali. Mohlo vyvolať to tehotenstvo že to tak dopadlo tie lieky alebo to mohlo byt spôsobené tým svrbenim a možnim zápalom? A aký postup by ste zvolili teraz keď by som chcela znova otehotnieť a kedy? 22. ledna 2021

Snad jsem pochopil vše, co píšete. Otěhotněla jste nejspíš po „vyvolávací injekci“ od Vaší paní doktorky, ale také to klidně mohlo být spontánně. Mimoděložní těhotenství je smůla, to se občas stává a je to jistě „samo“ (bez vazby na ostatní události). K novému otěhotnění bych určitě doporučil užívat produkt Fertiprona (z rodiny Chytré miminko) a event. znovu ty samé vyvolávací injekce. Dále budete muset vychytat ovulaci na té straně, kde máte funkční vejcovod. Pokud by se déle (1 rok) nedařilo, bude to asi chtít IVF.

Dobrý den, gynimum intim protect kapsle jsem užívala zatím 3 noci, a překvapilo mne, že se ze mne nikdy nic nevyloučilo, pouze obyčejný výtok. Dnes, čtvrtý večer, ze mě ale vytéká hustá bílá konzistence připomínající tvaroh, tak by mne zajímalo, jestli to nemohou být ty kapsle (nebo se obsah kapslí nějakým způsobem vstřebá?) děkuji 22. ledna 2021

Něco malinko vždycky vyteče (i když podle testování spotřebitelek méně, než u většiny podobných přípravků). To, co vyteče, bude každý den plusminus stejné, pokud by se Vám čtvrtý den výtok zdál o hodně jiný, je to pravděpodobně příznak nějaké infekce (asi kvasinkové, když to mělo konzistenci tvarohu). V takovém případě bych GYNIMUN INTIM přerušil, dal cca 7 dní GYNIMUN RAPID a pak doléčil INTIMEM.

Dobrý den,zajímalo by mě, zda je možné užívat Gynimun Dual Protect a Gynimun Intim Protect současně.Děkuji za odpověď. 18. ledna 2021

Určitě ano, nic tomu nebrání.

Dobrý den. Objevil se u mě zánět pochvy, který jsem se snažila vyléčit připravkem Gynimun, ale pokaždé se po menstruaci vrátil zpět. Po návštěvě gynekologa jsem dostala předepsán lék Macmiror Complex 500. Už při užití druhé tablety se ale krom žlutého výtoku (který je při užívání tohoto léku prý normální) objevilo i slabé krvácení. Není třeba se znepokojovat a Macmiror dobrat, nebo Macmiror raději vysadit? A mohu přípravek Gynimun používat jako prevenci budoucích možných zánětů? 16. ledna 2021

Vaginální záněty mají poměrně často tendenci se po menstruaci vracet (po menses se totiž na pár dní sníží počet „posádky“ laktobacilů, které vaginu brání). Někdy se stav sám po pár dnech upraví, někdy je nutné něco dělat. Nepíšete gynekologický nález – nedělal se mikroskop nebo aspoň (ne úplně dostatečná) kultivace? Macmiror dobrat asi můžete, jestli se neděje něco „strašného“. Pokud Vám GYNIMUN (předpokládám, že INTIM) pomáhal, ale jen se to vracelo, pak bych zůstal spíš u něj (asi to tím pádem byla vaginóza nebo smíšená aerobní vaginitis) a v případě nějakého zhoršení dal GYNIMUN RAPID (to je novinka na trhu).

Dobrý den. Preventivně jsem si koupila pilulky Gynimum. Tabletu jsem zavedla vždy na noc. Rano ze me vytekala tekutina-vytok. Pri 4. tablete se mi projevil nepříjemný pocit, který nakonec vyústil v zánět močového měchýře. V daném období jsem nebyla nastydla a partnera nemám. Může byt mezi tím nějaká souvislost? 14. ledna 2021

Souvislost tam spíše není. Píšete, že jste to brala preventivně – nejspíš se vrátilo to, co jste prodělala nedávno předtím a kvůli čemu jste si tu prevenci naordinovala…

Dobrý den. Prosím o radu již přes rok mě trápí výtoky, potvrzena kvasinka. Vyzkoušeny už různé tablety, globule, vždy se problém vrátí. Nyní jsem zkusila Gynimun rapid zaváděno 7 dní, potíže se zmírnily. Lze tento produkt používat preventivně? Děkuji za odpověď 14. ledna 2021

Gynimun RAPID můžete užívat „častěji“, ale jako prevence není myšlený ani koncipovaný. Vím o Vás málo z toho, co píšete, takže zkusím poradit jen obecně. Pokud byste chtěla, napište mi na jiri.emmer(zavináč)gmail.com a můžeme si domluvit telefonické probrání. Takže: Většina žen nezná jiné slovo, než kvasinka/mykóza a podle toho si taky nakupují (zcela nevhodné) léky. To částečně platí i pro případ, kde byla „potvrzena“ kvasinka – ta se totiž vyskytuje asi u jedné třetiny žen, aniž by vadila. Tím neříkám, že nemůžete být ta „výjimka“, která problém má opravdu a jedině s kvasinkou. Proto bych v první řadě doporučoval vyšetřit u pořádného gynekologa (pozná se tak, že vaginální stěry vyšetřuje pod mikroskopem a ne jen kultivačně) a do té doby dělat spíše univerzální prevenci (Gynimun INTIM – opravdové vaginální laktobacily). Gynimun RAPID samozřejmě dle potřeby.

Dobrý den, už par dni me trápí nepříjemné svědění až pálení plus bílé vytoky. I z klitorisu na dotek pali nemohu mít ani pohlavní styk.. chtěla bych se zeptat jakou léčbu na to mohu použit? 6. ledna 2021

Trpíte vaginálním dyskomfortem (svědění, pálení, výtok), u kterého bez pečlivého vyšetření u lékaře nelze stanovit původce (budou to nejspíše bakterie – ty jsou nejčastější, ale klidně to mohou být i kvasinky nebo prvoci). Pro Vás je ideální nasadit GYNIMUN RAPID, který je vytvořen právě na takové situace.

Stránka 5 z 45 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 »

Také máte dotaz?

Pokud Vás také zajímá cokoliv k dané problematice, neváhejte a napište nám svůj dotaz. Obratem na Vaši otázku odpovídá odborný lékař. Můžete se ptát opravdu na cokoli!

Položit dotaz